Wiele firm w kraju co roku deleguje swoich pracowników. Delegacje mogą być jedynie kilkudniowe do innego miasta w kraju bądź zagranicą, a nawet kilkumiesięczne. Powodem reprezentacji może być zarówno załatwienie kilku istotnych spraw, zebrania biznesowe czy konferencje na jakich obecność pracownika jest wskazana, a także kilkumiesięczna praca jaką pracownik miałby realizować w innym państwie. O ile delegujemy pracownika do innego państwa w Unii Europejskiej trzeba znać przepisy jakie nas obowiązują. Delegowanie pracowników odbywa się w ramach dyrektywy 96/71/WE. W tym momencie nadal obowiązuję podział, pracownika jaki został delegowany. Obowiązują godziny pracy, urlop, bhp państwa w którym chwilowo pracuje, z kolei ubezpieczenie czy podatki są odprowadzane przez pracodawcę w kraju działalności jego firmy. Niestety by delegować pracowników należy szczegółowo znać wszystkie przepisy które narzuca nam Unia Europejska. W tym celu organizowany jest Kongres Mobilności Pracy nowa dyrektywa delegowanie pracowników. Dzięki temu poznamy wszystkie potrzebne informacje związane z delegowaniem pracowników.

delegowanie pracowników zastępowalnośćdyrektywa 2014/67/UEdyrektywa delegowaniedyrektywa delegowanie pracownikówdyrektywa w sprawie egzekwowania dyrektywy 96/71/WE
Related Articles

Menopauza – fakty i mity – menopauza co to i menopauza kiedy
Menopauza to naturalny etap w życiu dojrzałej kobiety, który jest związany z zatrzymaniem miesiączkowania. Przeważnie pojawia się między 45. a…

Firmy parają się robieniem maszyn dysponują w propozycji typowe warianty
Przemysł ciężki związany jest , między innymi, z produkcją maszyn. Wszystkie maszyny produkowane dla owego przemysłu muszą spełniać określone funkcje…

Dlaczego periodyczny przegląd AGD to korzyść finansowa, a nie obciążenie?
W dobie nowoczesnych wynalazków sprzęt AGD stał się obowiązkowym elementem każdego domu. Lodówka, pralka, zmywarka czy piekarnik — wszystkie te…

Dzisiejsze SEO w kontekście nowości obserwowanych w wynikach wyszukiwania i social mediach
Obecne strategia widoczności w kontekście przeobrażeń mających miejsce w algorytmach Google i social mediach Anna Sikorska – SEO w Google…